Sunday, June 21, 2009

父親節

父親節梗係要一家人齊齊整整食餐飯,報答同埋頌揚下父親既養育劬勞,我地屋企當然無例外。

不過除左劬勞同父愛之外,我老豆就仲有好多樣野可以歌頌既:佢唔單止係個IT爺爺,佢仲夠晒靚仔添!靚仔過蔣必正!

再歌頌多一樣:就係我老豆不知幾英明,娶到一個運籌帷幄,keep住抽大鎖匙打理頭家到tup tup掂既奶奶勒(我地屋企既奶奶無分一二三四,皆因我老豆好專一,從一而終既)!

爺爺萬歲!奶奶萬歲!

P.S. 大概聽日點擊人次就會過50,000!

Labels:

3 Comments:

At 6/23/2009 08:26:00 PM, Anonymous Anonymous said...

老豆年青時都好靚仔喎!
食飯的地點是那裡?
一樓一

 
At 6/24/2009 11:00:00 AM, Blogger ablogaday said...

食飯地點係好近你既科學園裡面既酒樓。呢間酒樓好得意,就係上菜既次序唔跟菜單所寫,係隨便上,乳豬拼盆差不多最後黎,爭在唔係一開波就食生果jet。

 
At 6/24/2009 12:43:00 PM, Anonymous Anonymous said...

睇背景都估到係科舉園,中菜就未試過,樓下泰國菜就食過。食物一般但四週環境就好清靜。
恭喜踏進5萬人次!
一樓一

 

Post a Comment

<< Home