Sunday, May 03, 2009

又破財:新打印機

按:今日同阿Mie開會,俾佢話我又過左成個月都無寫野... 佢唔出聲我真係唔覺咁耐wor!所以搵D野黎寫吓,撐吓場!由於時間太過急趕,詳細功能介紹就遲D先加埋落去。

呢輪特別多額外支出,先前睇完牙,跟住又跌爛個眼鏡要配過副,擒日響屋企想scan吓野點知部四合一printer壞左,做唔到野,加上個女又話有份要印圖既功課要響禮拜一交,更難得既係居然老婆都話快D買過部,咁就順理成章啦!不過今次買機就真係乜功課都無做過,無上網抄reviews、無去格價... 只係去旺角既豐澤同百老滙即場揀就算。

成部80年代最時興既黑色音響咁,呢部Epson既Stylus Office TX600FW同我以前部HP Photosmart 2610一樣,networkable之餘仲結合左列印、複印、掃描同埋傳真(其它既功能就唔係咁多用),係我成家人既好幫手!

Labels:

2 Comments:

At 5/21/2009 03:24:00 PM, Blogger Don said...

部機外觀好怪雞?幾多個大洋?
我想問部機收fax時會否有電話鈴聲?
1House1

 
At 5/21/2009 03:54:00 PM, Blogger ablogaday said...

有fax既四合一機無乜選擇,千五蚊。買之前睇過Epson、HP、Canon同Brother。

收發fax同普通fax機無分別。可以set佢幾多下響聲先至自動收,之後就變無聲。不過我平時唔會枕住開著佢,所以無俾佢嘈親既煩惱。

裝左響屋企無耐之後打算問下HP要整部舊機有乜手續,點知佢地話部機已經obsolete,唔再提供維修服務。唔單止咁,當我再插起部機,點知佢又work番!屋企擺唔落兩部printers,唯有帶返office用啦!

 

Post a Comment

<< Home