Wednesday, August 18, 2010

結業照

在順德完成了一個為期三星期共九節(每節三小時)的培訓項目,主題圍繞產業創新,參加者來自當地的製造企業和設計公司,上至老闆和管理人員,下至工業設計師和工程師等都來了。我除了設計和籌備了整個培訓的流程和內容外,也講了幾堂課。

結業那天有副鎮長和幾個高層來參加,當然也要來個集體照。

P.S. 當中有一個學員在來港考察的一課中,在車上跟我談到香港周圍都有教堂,才「相認」是主內弟兄姊妹。我讚她全家都是信徒真是蒙神的祝福,她點頭認同,引得坐在旁邊的另一位學員好奇追問,令我們三人在車上大談信仰起來!

Labels:

4 Comments:

At 8/18/2010 07:02:00 PM, Anonymous Anonymous said...

返中國學術交流順便傳教,哈哈真是充實!
1樓1

 
At 8/18/2010 07:19:00 PM, Blogger ablogaday said...

嘩!閣下都comment得好快啫!

今次唔係交流,係真真正正教學。

話時話,呢個月底又有佈道會喎!主題係「必勝之道」,有無興趣又黎聽?

 
At 8/18/2010 10:45:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我已戒了馬和波,已經是必勝了!
話時話如果講道的道師講得生動精彩,都可以來聽聽的。但如果講到睧得著就.........zzzzzzz

另外有野話你知,阿peter仔今年考試攞了進步獎和優異獎,學校還發了獎學金比佢呀!
唔使上你個blog見到你兩個金D威水史,睇到我流哂口水!
今次我都有得威!
1樓1

 
At 8/18/2010 11:35:00 PM, Blogger ablogaday said...

呢D就叫做一年唔發市,發市當三年勒!恭喜哂一樓一今勻吐氣揚眉!

 

Post a Comment

<< Home