Monday, February 22, 2010

作住感冒返工

唉!我知今日大部份人都唔係好想一早響個被竇度趷起身返工,但係人人都全面覆工,你夠膽唔返咩?

唔係喎!我有D作感冒喎!全身有D骨痛,喉嚨又痕,個唔返工既理由係咪強D?

你就想,晏晝分分鐘仲要去深圳開會呀...

哎吔!寫左自己作感冒,我阿爸(即係IT爺爺)一陣見到講俾阿媽聽,又會打電話黎問長問短,叫我去睇醫生架啦... 阿爸阿媽,我無野,不過想搵D野黎講,達到我即時更新既目的啫!

咳~ 咳~ 咳!阿爸阿媽,我無~ 咳~ 野..

-----
3:00 pm 啟程往深圳開會去...

-----
6:00 pm 響深圳開完會 > 響皇崗過關 > 坐跨境快線 > 灣仔 > 坐巴士返到屋企已經係8:00 pm!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home