Tuesday, November 22, 2011

November

除左正常日頭既工作同埋夜晚兼職,與及返教會之外,呢個月都做左幾多野:

1. 去左兩日camp,同一班傳道同工同埋弟兄姊妹商討教會來年既牧養事工。

2. 祝賀細佬碩士畢業!勁呀,我呢個細佬!

3. 同一班舊同事食飯,有D成廿年無見,好開心!

4. 卒之等到部iPhone 4S,取代部龜速3G。Siri好過癮!有一晚我做到作病,同佢講我好攰,佢建議我擺低部iPhone然後瞌下,仲話佢會等我!


5. 亦因為有左部新電話,可以隨時隨地好爽咁上網,終於屈服開左個Facebook帳戶,唔駛借用老婆個account黎comment人地D靚相同埋posts。

6. 工作上完成左一個大project,亦因為呢個project飲左好多好多紅酒、白酒同埋香檳!(呢張相係用新買部iPhone 4S既相機小試牛刀,響電腦上面睇原大8個megapixel個張,顏色層次好靚,我以後唔駛去到邊都帶住部Canon啦!)緊接住落黎又即刻為月底另一個project忙緊。

7. 放左一D股票,賺左些少錢。(感謝神!佢知道我呢排無乜錢)47日逆市賺左超過15%,放左之後即刻見佢係咁跌,今日幾乎跌到我買既原價!

無做到既... 呀... 係... 無睇到《萬千星輝賀台慶》!

Labels:

4 Comments:

At 11/25/2011 12:49:00 AM, Anonymous Kayiu said...

Like!

 
At 12/07/2011 04:40:00 PM, Blogger Mack said...

睇完成頁,再睇埋個日期,我發現原來我成個學期都無上過黎。

如果唔係考試(其實我應該要溫書)加埋今日全日都login唔到Facebook,我都未必有閒情逸致四圍睇。

好啦,我會繼續等你寫嘅blog嘅。不過自從有左Facebook,所有野都變得「即時」。好多野都係一兩行status update搞掂,好少會靜靜地坐低寫一堆文字,我個blog都係因為咁而封緊塵。
(還好,我都仲會起Evernote寫一啲自己先睇得嘅野。)

好,繼續溫書(或者係上下一個網站)⋯Take care!

 
At 12/08/2011 10:25:00 PM, Blogger ablogaday said...

Long time no see, Mack!

Evernote我都有用。

講開Facebook,原來你其中一個friend係我老婆個舊同事黎,世界真細小!我因為咁知道左你讀邊間大學,大學之前又讀邊間... 我會搵到你黎add,see ya!

 
At 12/08/2011 11:24:00 PM, Blogger Mack said...

竟然係咁!哈⋯咁樣我估唔到係邊個喎⋯但我估應該係教會嘅姊妹 :\
(直覺係咁諗)

哈哈,我讀邊間大學都唔係咩秘密喇 :D 之前讀太空站都好似有寫起Facebook,我都幾無「私隱」 :P

Nice to see you on Facebook!

 

Post a Comment

<< Home