Tuesday, March 29, 2011

最糟糕的公幹

1. 上個禮拜五晨早五點起身趕過海去中港城搭最早既一班船!

2. 傍晚七點由office返到住處發現MacBook Pro條AC power cable斷左,之後既工作要全程用乾電!完成當晚既工作已經用剩45%!

3. 住既地方部熱水器懷左!十三四度要用凍水沖涼!

4. 臨瞓前打返屋企報到,點知講左一陣就用哂張大陸電話卡既錢!(出發前我以為仲有百幾蚊...)隨之send個SMS俾老婆話佢知...

5. 第二日繼續齋用乾電做野,好慳咁用!揸頸就命!

6. 諗住可以坐五點半船八點鬆D返到尖沙咀,應該仲趕得切響星光行買番個新既power supply;點知老細話要陪埋渣VIPs食埋晚飯,要坐八點半船,唔駛諗買得成啦!

7. 架船返到香港水域,照例聽到部iPhone即刻響,話我知有新既emails同SMSes;老細部電話亦同時響起,係同事代老婆搵... 我!原來老婆根本無收過SMS,擒晚到家陣揾左我成日!

8. 拿拿臨打返屋企,俾老婆話唔淨止,電話筒傳黎老婆側邊既大女兒講:「你攪到媽咪好嬲呀!」

禮拜一早上等D蘋果零售店開門,第一時間買過個新既power supply。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home