Wednesday, July 06, 2005

Reply to a sister-in-Christ

上個月覆了一個這樣的電郵給一位主內的姊妹,給大家分享:

> 當人認為魔鬼一定奸,天使一定忠的時候有沒有想過,魔鬼界裡面可能有天使,正如天使界裡面可能有魔鬼。從小我們便被灌輸每件事不應該只看表面。任何事都有兩個角度,為何我們只會看一個。

呢個係典型「後現代」對事物既睇法:樣樣野都企圖話無絕對、樣樣野都係相對、樣樣野都係睇你點睇;上天堂可以睇成好悶蛋、落地獄反而更過癮;你最信得過既 人轉過頭可以出賣你、你既死敵又話唔定有朝一日會同你走埋一齊... 我淨係想話個世界雖然係咁,但係我地要點樣睇呢個世界,唔係由個世界既情況黎定,係我地自己可以揀既!雖然我最信得過既人轉過頭可以出賣自己,但我偏偏揀信佢,你又吹咩?耶穌起初揀猶大做門徒咪係咁囉!神就係偏偏叫我地要愛仇敵、俾人打完左便面就俾埋右便佢打(太五38-41,路六27-36)... 呢D就係魔鬼諗唔到同做唔到既野喇,上帝勁就勁係呢度!

> 如果魔鬼知道自己變了做天使又或者天使察覺自己變成魔鬼。真想知他們會否感到害怕。

點解如果魔鬼知道自己變了做天使會感到害怕?Darth Vader在最後一刻脫離了dark side of the Force,還告訴Luke Skywalker是他救了自己。 如果魔鬼可以變番做天使,就證明牠裡面仲有良知,所以變番做天使應該開心,唔係害怕!我地淨係由好變壞先至會害怕,邊有人會驚自己由壞變好?因為由好變壞往往係一個不由自主既決定,但係由壞變好就都係一個經由自由意志既選擇。後現代既年青人好多時都鍾意將自己放係一個被動既位置,唔記得自己係任何事上其實都有選擇權,呢樣野係上帝俾人其中一樣最寶貴既禮物。

如果天使因察覺自己變成魔鬼而變得害怕就理所當然。不過係上帝裡面,「正」就「正」在有祈禱認罪求赦免呢回事,而且永遠有效,你話「正」唔「正」?上帝呢招高唔高?

> 我在想天使會不會有決定錯誤的時候

會又點?都係個句:係上帝裡面「正」就「正」在有祈禱認罪求赦免呢回事,而且永遠有效?

> 又假如幫我們選擇的是天使界裡面其中一隻魔鬼,結果會如何。

無乜出奇。上帝好多時都會將計就計架啦!你睇下《創世記》裡面約瑟俾佢D兄弟出賣既經歷,到頭來佢自己話成件事係成就左神拯救佢全家既計劃。魔鬼想整鬼約伯,點知佢同神既關係就更加好(伯四十二1-6)。上帝幾時都高魔鬼不知幾多皮!

> 對於重要決定,我們會考慮會掙扎會擔心自己的選擇是錯是對。做了錯誤的決定,有人會後悔,有人會試圖補救,有人會逃避,有人會怨天尤人。還是想老套地說一 句,既然凡事有兩面,假設決定是錯,能否當給自己一個考驗再去面對。無論選擇逃避或後悔甚至繼續錯下去,只會令自己更加泥足深陷。

全部都唔岩!點解要自己攬晒D煩惱同內疚上身唧?應該向神禱告認罪求赦免呀嗎,死蠢!

> 魔鬼的存在是訓練我們抵受引誘,

都唔岩,千祈唔好咁諗!魔鬼引誘我地既時候佢自己都無諗過話要訓練我地架嗎,點解要將佢既詭計講成對我地有好處?都係個句囉,要小心呢?「後現代」對事物既睇法:樣樣野都企圖話無絕對、樣樣野都係相對、樣樣野都係睇你點睇?

> 我相信心魔也有其善良的時候。

諗下寫呢句?個人知唔知自己寫緊乜?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home